TRENINGSDAGBOK UKE – LØPEUKE!

Da er jeg endelig i gang med treningen igjen dere! Og det er såå herlig!! Denne uken har jeg fokusert mest på løping og gjort litt squats, bare for å få opp kondisen litt, mens neste uke blir det mer styrke og tunge løft i tillegg til løpingen, så jeg gleder meg veldig til det! Slik så treningsprogrammet mitt ut denne uken:)

IMG_4531

Mandag 25. Mars

Run 4 km (av. speed 11.11km/t) + 2km rowing

Onsdag 27. Mars

Run 5,58km (av. speed 11.14km/t) + 30 x 3 squats

Fredag 29. Mars

Run 4,5 km (av. speed 11.16km/t)

Ganske enkelt program igrunn. Målet var å løpe 4-5 km, 3 ganger i uken og forsøke å øke min average speed med litt hver gang. Det synes jeg at jeg har klart ganske fint, selv om det ikke var stor økning der. Men tatt i batraktning min dårlige kondis som utgangspunkt, så er jeg ganske fornøyd med progresjonen. Jeg skal fortsette med det fremover helt til jeg klarer å løpe 5km med av.speed på 12km/t. Det synes jeg er et veldig realistisk mål:)

wodsweaty

Sliten og svett Victoria etter en løpeøkt!

Slenger med en kort motivasjonsvideo til dere også:)
If you think you can, or if you think you can’t – you are right!