HAPPY NEW YEAR! 2013: THE YEAR OF POSSIBILITIES!

Ville bare stikke innom og ønske et Godt nyttår til alle mine nære, kjære og bekjente! :)  Døren til 2013 har blitt åpnet og alt kan skje! I år har jeg ingen fastbestemt nyttårsforsett, men jeg har satt meg noen få personlige mål som jeg skal fokusere på i 2013! Håper dere hadde en herlig avslutning på 2012 og en god start på 2013 i går! Vi hadde det utrolig hyggelig med fantastisk god mat og godt selskap på Treats, og kom hjem altfor sent, men det er jo sånn det skal være! :) )) Her får dere et bildedryss fra igår:

meandlove

Jeg og min elskling <3

moi

Nyttårsantrekket mitt:

negler

Elsker min nye negllakk fra Chanel som jeg har fått i julegave av fine mamma! <3

party1

Starters på Treats:))) Nam!

party2

Guttaboys:)))

13

:) )

party3

Vakre snuppa mi til venstre! <3

party4

Fantastiske smakopplevelser på Treats ! ))

food1

food2

food3

Bra underholdning :)

party5

Og her er fantastiske kokken Johan som har laget all maten!! Sinnsykt flink var han!

party6

party7

party8

party9

party10

party11

party12

12

Tusen takk for en kanonkveld alle sammen!! :) Og takk til dere på Treats som var så utrolig flinke og arrangerte alt dette:))) For noen herlige mennesker! :))

Kisses,

Vic