TRENINGSDAGBOK (UKE 33)

Et bilde fra oppvarmingen på OsloCF ;D

Mandag 13. August

Crossfit WOD:

15-12-9-6-3 reps for time of:

  • 30 kg Power clean
  • Bar-facing burpee

+ ASHTANGA YOGA time 

Kommentar: brukte ca.10.54 min på WODen og dro rett på ashtanga yoga time etter det – åh det var såå godt dere!! 

Teamwork!! ;D

Onsdag 15. August

Crossfit WOD:

Complete as many rounds in 30 minutes as you can of:

  • 275 pound Deadlift, 5 reps
  • 13 Push-ups
  • 9 Box jumps, 24 inch box

KommentarOMG! Min resultat ble 12,5 rounds –  Og det kjentes som jeg hadde melkesyre i hele kroppen etter denne WODen! Slitsoooomt!!

Torsdag 16. August

ASHTANGA YOGA time på OsloCF

– OMG! Trengte virkelig dette! Er såå støl i dag!! Uhuuu!

Fredag 17. August

Elements time –  Deadlift Series

Kommentar: dette var min andre Elements time og jeg må si at jeg har hatt stooor progresjon i teknikken min i dag ! :) Nice!! Haha! Jeg fant nemlig ut at den teknikken jeg hadde fra før på deadlift var heeeelt feil..hehe!! Neida..ikke helt feil da, men jeg hadde noen feil som jeg måtte få bort – og det fikk jeg gjort i dag! Herlig! Vektene kjennes mer behagelig og faktisk lettere nå med riktig teknikk ;D

Slenger med en video av “How to do deadlifts”-intro her (legg merke til den rette ryggen hele veien og selve knebøyet som kommer først etter at stangen har nådd knærne! *Veldig viktig!):

Neste uke står 2 WODs og en elements time på planen så det ser jeg veldig frem til! Er så gøy når man begynner å få til ting!:) 

Ønsker dere en fortsatt fin helg! =)))

Vic<3