TRENINGSDAGBOK (UKE 32)

Mandag 6. August

Five rounds for time of:

  • 50 kg Deadlift, 15 reps
  • 15 Toes to bar

Kommentar: brukte ca.15 min – tungt som faen!!

Onsdag 8. August

Complete as many rounds as possible in 10 minutes of:

  • 15 Wall ball shots, 6 kg ball
  • 15 foot Rope climb, 1 ascent (scaled)

Kommentar4.167 rounds – OMG! ‘Banankropp’ for resten av uken på meg nå altså!! Hehe! Fikk ‘samarbeide’ med superflinke instruktøren vår i dag! Trodde sånn seriøst jeg skulle dø flere ganger! He he! 

Fredag 10. August

Elements time –  Press Series

Kommentar: Dette var min første Elements time og det var veldig lærerikt må jeg si! Jeg fikk øvd ordentlig på Push Press og det var visst ikke bare bare det..!! ;D

Neste uke blir det 2 WODs, en elements time og en power yoga time dere! I’m sooo exciteeeeed! =))) Det blir bra!

Hvordan går det med treningen deres da??

Håper dere nyter søndagen ! =)))

Vic<3