TRENINGSDAGBOK (UKE 30)

Mandag 23. juli

Perform the following tests:

  • L-sit for time (mitt resultat: 45sek)
  • Handstand walk for distance (gjorde handstand hold istedenfor i 1,5min)
  • Chest to bar weighted pull-up for load (kan nesten gjøre 1! woho! lol!)
  • Snatch 1 rep for load (30kg)


Onsdag 25. juli

Four rounds for time of:

  • Row 500 meters (lå på rundt 2 min på hver runde! Må bli bedre på dette og jobbe mer med teknikken!)
  • Rest 3 minutes

Fredag 27. juli

Complete as many rounds as possible in 12 minutes of:

  • 400 meter run
  • 5 Deadlifts m/ 45kg

OMG! Trodde seriøst i et sekund at jeg skulle dø i dag! Gjennomførte 5 runder og er ganske fornøyd med det egentlig (ikke verst med tanke på at det var litt oppoverbakker og sånn på 400 meteren, og den dårlige kondisen min da!! :P ) 

Slenger med en youtube-video fra Crossfit Games 2012 til dere her også=)) Og så må jeg bare ønske dere en riktig god helg! Blogger mer neste uke!! =))