WOD 12 – 25.05.12

Hello darlings!!

Her kommer en kjapp update på dagens WOD =)) Jeg vet at jeg ikke har blogget om annet enn trening i det siste, og beklager hvis det er litt kjedelig for dere som har fulgt meg en stund! Akkurat nå er det slik at all fokuset mitt går mot skriving av bacheloroppgave og CF-trening.Og jeg gjør faktisk ikke så mye annet enn det. Grunnen til at jeg blogger så mye om trening nå er egentlig mest for min egen del, for å holde orden på øktene og følge med på progresjonen. Crossfit er jo helt nytt for meg og jeg synes det er utrolig spennende å lære noe nytt hver gang! Treningen er så variert og funksjonell, og jeg føler at den passer perfekt for meg – må bare lære meg det ordentlig! =)) Jeg føler meg som skikkelig nybegynner der da, hehe! Og det føles veldig uvant for meg som har trent en del før og som har pleid å være ganske flink liksom..! Men men..there is only one way to go=))

Det var en tung økt i dag også men den var mer teknisk sammenlignet med de forrige øktene som jeg har vært med på. Jeg ble ikke like sliten i dag som etter den forrige økten da, men slet veldig med teknikken på Muscle ups! Brukte en del tid på det i dag. Gjorde en scaled versjon og fikk ikke ordentlig til den engang! Herregud!! Men ja, det er jo faktisk ikke bare bare det da…hihi! man kan ikke forvente å få til alt med en gang! Men jeg har bestemt meg for å øve masse på det da, for det er faktisk noe jeg har lyst å kunne!!

Go Crossfit-girls!

Dette var dagens WOD:

Som dere ser så bestod WODen i dag av to deler: Del 1 – Bodyweight Back Squat, Muscle-ups, Bodyweight push jerks & Del 2 – Pull-ups og wall walks

Her kan dere se instruksjonsvideoer til øvelsene: 

Bodyweight Back Squat

Muscle-up

Bodyweight push jerk

Pull-ups

Wall Walks

Ha ha! For å si det sånn, Mark er crazy! ;D

Vurderer forresten å dra til forsvaret i ett år etter å ha fullført bachelor på BI..men tørr ikke si så mye om det ennda! =)) Hadde vært gøy da, har lenge hatt lyst til å gjøre det=))

Ha en fortsatt fin dag dere og nyt det fantastiske været!! 

Vic <3