P90X – CARDIO X

Hei søtnoser!!

Ville bare stikke innom og ønske dere en riktig god helg! Nå har jeg akkurat gjort min lille WOD hjemme, og er på vei til å hoppe inn i dusjen. Åh for en deilig følelse dere! Kjørte P90X Cardio i dag med Tony Horton som jeg har snakket om tidligere hvis dere husker? Det er ihvertfall et veldig fleksibelt, variert og ikke minst et effektivt treningsprogram som man kan gjøre hjemme og som krever ingen verdens ting bortsett fra P90X workout-dvd’en, en tv skjerm og en yogamatte, og  hele WOD tar ikke mer enn 45 min! Det er kanskje lenge iforhold til crossfit-øktene (som bare er ca.20 min lange), men fortsatt hvem er det som ikke har 45 min om dagen til å gjøre noe bra for kroppen/og helsen sin?! He he! =)) Men dere, det er såå verdt det!! Elsker virkelig p90x programmet og anbefaler det til alle som ønsker å bli fastere i fisken uten å måtte være medlem på treningssentere og sånt! Prøv det selv hjemme , du kommer ikke til å angre!! Og selv om du trenger på et treningssenter så kan det fortsatt være et fint supplement når du f.eks har dårlig tid en dag og/eller har bare lyst å gjøre en kjapp og effektig workout hjemme. Det gjør jeg =))

Tilføyer en videoklip med Pink som snakker om p90x på Oprah:

Ha en strålende helg dere!!