CROSSFIT – WOD 3

Dagens WOD kan beskrives med ett ord: melkesyre! Herregud, det var den korteste og den verste økten på lenge…

Slik så dagens WOD ut:

For Time (altså så fort som mulig!) :

80 m Sprint
15 Push-ups
15 Ring Rows
20 m Overhead Walking Lunge (min vekt: 10 kg)
20 m Farmer’s Walk (min vekt: 20kg)
20 Sit-up (abmat)s
20 Burpees

Dagens program:

Min totale tid på denne WOD-en var 5 min 30 sek og jeg var dødssliten etter det..(var faktisk sliten allerede etter oppvarmingen jeg..hehe!)  Men det var deilig etter på da! Så absolutt verdt strevet.. =))

On-Ramp gjengen vår =))

Denne spreke karen med rød t-skjorte som står på hendene der er britiske treneren vår – Mark! =)) Utrolig kul fyr og ikke minst kjempesterk!!!

For å si det sånn, Mark får alle til å se kjipe ut når han setter i gang med sine demonstrasjoner..he he!

Slitne og glade etter en god treningøkt!

Her ser dere deres Wall of fame =)) Bare vent, snart kommer navnene våre opp der!! Ha ha! =D